czwartek, 17 stycznia 2013

Prolog.

3 października 2012
Carly

Kolejny dzień. Kolejna godzina, na kolejnym przyjęciu. Moi rodzice słyną z wydawania różnorakich przyjęć w naszej domowej sali balowej. Tak, dom jest ogromny. Akurat dziś przypadają urodziny ojca. W domu pałęta się około trzysta zupełnie obcych mi ludzi i może z pięćdziesiąt znajomych z widzenia. Ja i mój brat zostaliśmy zmuszeni uczestniczyć w uroczystości. On pod krawatem, ja w długiej sukni. Szczerze mówiąc, to przyjęcia nie są złe. Dziś jest wyjątkowo tłoczno. Jedyne osoby, które tu kojarzę to mama, tata, Charlie, Lexie i Naomi, oraz ich rodzice. Reszta to jacyś reżyserzy, modelki, aktorzy, piosenkarze, których po prostu znam z telewizji. Nic nowego, przyzwyczaiłam się już, że w mojej rodzinie nie jest cicho. Mama - słynna projektantka, ojciec - reżyser filmowy. Pokładają we mnie nadzieję, że pójdę w ich ślady. Nie wykluczone, bardzo mi sie to podoba. Więc ja, Naomi i Lexie. Trzy najlepsze i nierozłączne przyjaciółki. Wypadło na to, że Naomi i mój brat dogadali się ze sobą. Stali się parą dokładnie w Sylwestra 2011. Charlie pocałował Naomi, ona natomiast wyznała, że od dawna się jej podobał. Słodkie. Cieszę się, że mój brat ma normalną dziewczynę, jaką jest Naomi. Siedzieliśmy właśnie przy jednym ze stolików, na kanapie, popijając szampana. Jak to na Lex przystało krytykowała każdą kobietę, czy dziewczynę, która tu się znajdowała - "ta ma wypchane cycki", "ta ma za chude nogi", "tej sukienka nie pasuje do butów", "ta ma krzywy ryj" i tak dalej, i tak dalej .. Z pierwszego punktu widzenia Lex jest typową pesymistką. Ma wszystkiego i wszystkich dosyć. Nienawidzi praktycznie nikogo, wszystkich trzyma na dystans. Nawet dla najlepszych przyjaciół potrafi być oschła. Taka już jest, zmienić tego nie zamierzam, ponieważ ma odmienny charakter i lubię ją za to. Podczas naszej pogawędki postanowiłam przejść się na chwilę do rodziców, ponieważ ktoś podobno chciał mnie poznać.
-Cześć-odezwali się jednocześnie chłopak z ciemnymi włosami i blond dziewczyna.
-Zayn Malik i Perrie Edwards .?-zapytałam zszokowana patrząc na parę.
-Tak, miło nam Cię poznać Caroline-zwróciła się do mnie dziewczyna.
-Ehh, mnie również, jestem waszą fanką-uśmiechnęłam się do nich szeroko i podałam im rękę. Rozmawialiśmy jakiś czas. Są bardzo mili. Uwielbiam Zayn'a, należy do mojego ulubionego zespołu - One Direction. Perrie też nie jest zła. Nie byłam nigdy przekonana co do niej, chociaż dziś wydawała się miła. Cóż, oceniać jej nie mogę, ponieważ jej nie znam.
-Hej, Carly-poczułam jak ktoś łapie mnie za rękę.
-Danielle-odwróciłam się z uśmiechem patrząc na przyjaciółkę.
-Mam w końcu okazję przedstawić Ci Liam'a-spojrzała na swojego chłopaka.
-Miło poznać-uśmiechnął się do mnie chłopak.
-Mnie również, uwielbiam Cię-odwzajemniłam uśmiech. Z kolejną parą również pogadałam dość długo. Hmm, kto by pomyślał .? Aż dwóch członków One Direction z dziewczynami na przyjęciu taty. Postanowiłam wrócić do przyjaciółek i opowiedzieć im, kogo właśnie poznałam. Gdy dotarłam do kanapy, na której siedzieliśmy spostrzegłam Lexie, Naomi oraz Niall'a, Louis'a i Harry'ego z One Direction, a także Eleanor - dziewczynę Louis'a.
-O, a to właśnie jest Carly-odezwała się Naomi, gdy podeszłam bliżej.
-Miło mi was poznać, przed chwilą widziałam się z waszymi przyjaciółmi-uśmiechnęłam się do nich. Ehh, wow. Nie spodziewałam się takiego obrotu akcji. Poznałam mój ulubiony zespół na zwykłym przyjęciu taty! Oczywiście wymieniłam z każdym z nich tylko parę słów, wiadomo. Jednak mimo tego byłam bardzo zadowolona.







więc opowiadanie tak się zaczyna. dziękuję za jakiekolwiek komentarze w bohaterach, jesteście świetni ; ) teraz tak, jeśli czytacie - jest ankieta, można głosować ; ) dodawajcie się do obserwatorów i jeśli chcecie być informowani o rozdziałach wpiszcie adres bloga, tt, fb lub gg w zakładce informowani, a na pewno do was napiszę ; ) więc podoba wam się prolog .? taki zwykły i bez sensu, nie wiedziałam jak to napisać ; ) jeśli macie jakiekolwiek pytania walcie śmiało i komentujcie ; ) no i podoba wam się nagłówek .? z tej strony, co zawsze, ale jakoś nigdy wam chybao tym nie mówiłam. polecam więc Szabloland - warto zajrzeć, dziewczyna wykonuje wspaniałe prace ; ) więc .. do napisania i komentujcie i tak dalej ; ) - Alex ; )

5 komentarzy:

  1. Super nareszcie sie doczekałam !!!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste wreszcie nareszcie ja czekam na nn . :3 jak możesz to poinformuj o nowym .na TT @krajowaaa

    OdpowiedzUsuń